Menu Zamknij

OFERTA

Każdy rower przed przystąpieniem do prac serwisowych jest oceniany i kwalifikowany pod względem zakresu niezbędnych prac, rodzaju konstrukcji roweru oraz weryfikowany pod kątem bezpieczeństwa jego dalszej eksploatacji. Pełne przygotowanie do sezonu rowerów typu holender (pełna osłona łańcucha, przekładnia planetarna shimano nexus, alfine, hamulce rolkowe lub bębnowe), full suspension, rowerów szosowych triatlonowych z wewnętrznym prowadzeniem linek i pancerzy, rowerów przygotowywanych do amatorskich zawodów – kwalifikuje się do serwisu kompleksowego plus.


SERWIS PODSTAWOWY REGULACYJNY 200 ZŁ*/150 ZŁ**

Zazwyczaj dedykowany jest do rowerów w bardzo dobrym stanie technicznym, gdzie nie stwierdza się żadnych zużyć komponentów. Serwis obejmuje:
sprawdzenie roweru pod kątem zużycia (stan zużycia łańcucha za pomocą przymiaru, zębatek, wkładu suportu, ogumienia),
sprawdzenie roweru pod kątem luzów,
kontrolę klocków, okładzin hamulcowych,
kontrolę napięcia szprych,
kontrolę połączeń śrubowych,
kontrolę ciśnienia powietrza w oponach,
regulację hamulców,
regulację przerzutek.



SERWIS ROZSZERZONY 300 ZŁ*/220 ZŁ**

Serwis obejmuje:
serwis podstawowy regulacyjny,
kontrolę stanu oświetlenia,

wymianę zużytych lub uszkodzonych podzespołów,
smarowanie łańcucha,
powierzchowne mycie roweru.


SERWIS KOMPLEKSOWY 500 ZŁ*/400 ZŁ**

Serwis kompleksowy to bardzo szczegółowy przegląd, w którym większość elementów z roweru jest demontowana, dokładnie czyszczona za pomocą specjalnej neutralnej chemii. Po wszystkich czynnościach czyszcząco-smarujących, wymianie elementów zużytych lub uszkodzonych (po wcześniejszej konsultacji z klientem) rower składany jest na specjalnie dedykowanych smarach montażowych. Serwis obejmuje:
serwis rozszerzony,
demontaż całego układu napędowego – korba, łańcuch, tryb, przerzutki,
demontaż, czyszczenie, smarowanie łożysk piast zarówno na zwykłych łożyskach kulkowych jak i maszynowych, serwis bębenka piasty (nie dotyczy piast planetarnych oraz dynama w piaście),
demontaż, czyszczenie, smarowanie łożysk sterowych oraz suportu,
demontaż hamulców v-brake, czyszczenie i smarowanie pilotów,
wymiana płynów hamulcowych w układach hydraulicznych, odpowietrzanie, odtłuszczanie tarcz, czyszczenie tłoczków w zacisku hamulca,
dokładne mycie roweru.


SERWIS KOMPLEKSOWY PLUS 600 ZŁ*/500 ZŁ**

Serwis rowerów typu holender (pełna osłona łańcucha, przekładnia planetarna shimano nexus, alfine, hamulce rolkowe lub bębnowe), full suspension, rowerów szosowych triatlonowe z wewnętrznym prowadzeniem linek i pancerzy, rowerów przygotowywanych do amatorskich zawodów. W przypadku rowerów wyposażonych w piasty planetarne takich producentów jak Sachs/Sram, starsze modele Sturmey Archer serwis może odmówić usługi serwisu kompleksowego z powodu niedostatecznej dostępności części zamiennych. Serwis obejmuje:
serwis kompleksowy,
przegląd piasty z przekładnią planetarną (shimano nexus /alfine),
przegląd łożysk zewnętrznych w piaście shimano z prądnicą,
dokładne mycie i smarowanie hamulców rolkowych dedykowanym smarem, który zapobiega przegrzewaniu tym samym poprawia jakość hamowania,
czyszczenie i odtłuszczanie okładzin hamulców bębnowych lub w przypadku zużycia ich wymiana.


*ceny obowiązują w sezonie: marzec – październik
**ceny obowiązują poza sezonem: listopad – luty


Zapoznaj się z regulaminem serwisu rowerowego >> REGULAMIN